Har du et servicegen ud over det sædvanlige og brænder du for at hjælpe mennesker i den gode sags tjeneste, så har vi det perfekte job til dig!

Kundeservicemedarbejder i Fundraising

Vi er på jagt efter nye kollegaer, der kan være med til at løfte vores bidragyderservice til nye højder. I Røde Kors vil vi gøre mere for flere. Som verdens største humanitære organisation hjælper Røde Kors sårbare og udsatte mennesker ude i verden og i Danmark. Vi har over 200.000 mennesker, der engagerer sig økonomisk i Røde Kors, og de fortjener den bedste service. Og det har vi brug for dig til!

I Røde Kors hjælper vi vores bidragydere, når de ringer eller skriver til os med spørgsmål vedrørende alt om deres støtte. Din opgave bliver målrettet bidragyderservice, som hovedsageligt er er ind- og udgående telefon og mail.  Vores bidragydere er kernen, der sikrer at vi kan hjælpe udsatte mennesker i nød og de kan ikke undværes, derfor er vores fornemmeste opgave at sørge for de er tilfredse og bliver hos os længst muligt. Opgaverne varierer fra at hjælpe med skattefradrag, fastholde abonnementer, opsalg, administrative opgaver og svar om Røde Kors’ arbejde. Vi har brug for dig som motiveres af at rådgive og give den bedste service, således at vi får løst, hjulpet og beholder de mennesker, der støtter Røde Kors.

Vi har brug for dig som:

• Fokuserer på at levere en god kundeoplevelse
  • Ser salg som en helt naturlig del af god service, hvor vi afdækker bidragyderens behov
  • Er engageret, resultatorienteret og gerne vil gøre en forskel
  • Taler og skriver flydende dansk
  • Kan arbejde i excel og vil kunne sætte sig ind i forskellige systemer (vi arbejder bl.a. i Dixa, Enreach (Herobase), Microsoft CRM, og vi sørger naturligvis for grundig oplæring)
  • Er selvstændig og organiseret med et godt overblik

Vi tilbyder:

• Et fællesskab, hvor der er plads til alle og hvor engagement og arbejdsglæde er i højsædet
  • Et arbejdsmiljø hvor vi stræber efter at udvikle dig, så vi sammen kan nå vores mål
  • Læring og uddannelse i samtalestruktur, præsentations og kommunikationsteknik
  • En unik arbejdsplads i NGO-verdenen, hvor du får mulighed for at udvikle dig og skabe netværk
  • Grundig oplæring, så du er klar til at betjene vores bidragydere og give den bedste service.
  • Mulighed for at præge strategien for hele vores customer experience

Praktiske informationer:

• Start: Hurtigst muligt, vi tager løbende samtaler
  • Arbejdstid: 15 timer ugentligt (inkl. betalt frokostpause), hvor vagter placeres i hverdage kl. 08.30-16.00, fredag 8.30-15. Der er også mulighed for en 37 timers stilling til den rette kandidat.
  • Arbejdssted: Blegdamsvej 27, 2100 Østerbro
  • Løn og ansættelsesvilkår er i henhold til Røde Kors’ lokalaftale med HK og AC for telemarketingmedarbejdere. Lønnen er på 115 kr/timen inkl. pension med mulighed for lønstigning. Har man meget erfaring kan lønnen muligvis forhandles.

Vi opfordrer alle uanset alder, køn, religion, seksualitet eller nationalitet at søge jobbet – og alle ansøgninger vil blive behandlet fortroligt.

Yderligere information

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte sektionsleder Charlotte Albrechtsen Christensen, chchr@rodkeors.dk eller  tlf.: 20161700

Røde Kors er altid til stede. Hver dag redder vi liv og ruster mennesker til at klare sig gennem kriser og katastrofer. I Danmark skaber vi fællesskaber og støtter samfundets sårbare til et bedre liv. Vi hjælper mennesker på begge sider af konflikten og i de fjerneste egne af verden. Uden hensyn til nationalitet, religion eller politiske holdninger. Vi er verdens største humanitære organisation med 17 millioner frivillige i 190 lande. Vi er en del af dit lokalsamfund, uanset hvor du bor. Med din hjælp kan vi altid være til stede, når der er brug for os.

Fast

Deltid