Donationskonsulent Genbrug

Vil du være med til at skaffe donationer til Røde Kors’ genbrugsbutikker?

Vi søger en engageret kollega til at opdyrke et nyt forretningsområde i et kendt marked. Som donationskonsulent er din primære funktion at skaffe nye salgsvarer og varepartier til salg i vores 250 Røde Kors butikker.

Røde Kors er Danmarks største genbrugsaktør. Hver år sørger 10.000 frivillige i 250 butikker for at 6,5 mio. donationer møder en ny og glad kunde. Det gør en forskel for klimaet og det gør en forskel for udsatte mennesker.

Vil du være med til at sikre, at Røde Kors genbrug kan gøre en endnu større forskel, så søg stillingen i Røde Kors’ genbrugsafdeling.

Stillingen er selvstændig, men er tilknyttet den faste stab i Røde Kors’ Genbrugs sekretariat i Horsens.

Opgaver:

Opsøge erhvervssamarbejder i mode- og tekstilbranchen.

Opsøge non-food donationer.

Pleje og vedligeholde indgåede partnerskaber. Herunder dokumentation og registrering.

Være med til at gøre Røde Kors Genbrug til go-to partner for andre brancher.

Udføre opfølgende opgaver.

Forventninger:

Du er selvstændig, vedholdende og har både arbejds- og livserfaring.

Din baggrund er evt. i salg (herunder også erfaring med kanvassalg) eller du kommer måske fra en anden stilling i modebranchen.

Du formår at møde vores donorer i øjenhøjde.

Du er administrativ dygtig og struktureret – du har styr på dine aftaler.

Du motiveres af at lukke aftaler og skabe resultater og nå et budget og stortrives ved at være ude og opsøge donorerne.

Profil:

Som person er du åben, udadvendt og har et stærkt og relevant netværk. Du kan håndtere et ”nej”, og er god til at komme tilbage. Desuden har du gode kommunikationsevner og kan lide at være i dialog med mange forskellige mennesker hver dag og du arbejder systematisk og målrettet.

Vi tilbyder:

Du vil være tilknyttet Røde Kors’ genbrugscenter i Horsens, hvor du bliver en del af genbrugsteamet på 60 engagerede medarbejdere.

Løn- og ansættelsesvilkår følger Røde Kors i Danmarks fællesoverenskomst med HK og AC. Månedsløn i henhold til kvalifikationer og erfaring inkl. pension og tillæg. Du skal kunne stille bil til rådighed og vil få kørselspenge efter statens takster. Oplysninger om stillingen fås hos sektionsleder for genbrugscentrene Claus H. Nielsen på mail clnie@rodekors.dk eller telefon 3122 8593

• Region Midtjylland

Kontrakt